Wie zijn wij

Ons verhaal

Onze organisatie wordt gedragen door gemiddeld 40 vrijwilligers die zich dag en nacht inzetten voor het dierwelzijn in onze regio.

Dankzij deze toppers vinden huisdieren hun baasjes terug, worden gewonde dieren gered, en krijgen overleden dieren een waardig afscheid.

Dit doen ze uit liefde voor dieren en daarmee dragen ze de waarden waar wij als organisatie voor staan op een prachtige wijze uit.

De Stichting Dierenambulance Gooi en Vechtstreek (DAGV) is een onafhankelijke stichting zonder winstoogmerk met een ANBI-status en is door het CBF erkend als goed doel. De stichting is al sinds 1975 actief.

ons team

 

jaarverslagen

   

beleidsplannen

en statuten

klachten

procedure

Jaarverslagen

De jaarverslagen Stichting Dierenambulance Gooi en Vechtstreek kun je hier bekijken of downloaden. 

Beleidsplannen en statuten

De beleidsplannen en statuten van Stichting Dierenambulance Gooi en Vechtstreek kun je hier bekijken of downloaden. 

Klachtenprocedure Stichting Dierenambulance Gooi en Vechtstreek

Dierenambulance Gooi en Vechtstreek voert jaarlijks zo’n 4000 ritten uit om gewonde, zieke en overleden dieren zo adequaat te helpen en te vervoeren. Wij doen dat met vrijwilligers die goed opgeleid zijn en een groot hart voor dieren hebben.

Desondanks kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening of dat je zaken ter verbetering ziet. Dat zouden wij dan graag willen weten.

Je kunt hierover op twee manieren contact met ons opnemen:

1.  Via onze website: Het contactformulier hieronder. (Dit heeft onze voorkeur).

2.  Als je problemen hebt met het invullen van het contactformulier kun je de klacht telefonisch doorgeven via de meldkamer: 035 – 683 03 00.
er worden je dan de volgende gegevens gevraagd:
– Naam, telefoonnummer en adres als dat van toepassing is.
– Omschrijving van de klacht.


Wij streven ernaar om de klacht binnen twee weken af te handelen.

Mocht je na de afhandeling van de klacht niet tevreden zijn, dan kun je dat melden bij secretaris@da-gv.nl. Met de reden waarom de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld. De klacht zal dan door het bestuur besproken worden.

​De doorlooptijd hiervan bedraagt ongeveer zes weken.